ARTIK DAHA İYİ BİR
ALTERNATİFİNİZ VAR…

İster 1, ister 100+ kişilik şirket olun, FlexigoPOOL ile paylaşımlı personel servis hizmetini koltuk bazlı kullanabilir, tüm süreci online platform üzerinden gözlemleyebilirsiniz.

Flexigo'dan Önce

 

Çok vesayetli uzun ve yıpratıcı yolculuklar
 
İstanbul kaynaklı belirsiz işe geliş gidiş saatleri
 
Yüksek maliyete rağmen verimsiz bir süreç
 
Güvenlik, güvenirlik, erişim sorunları

Flexigo'dan Sonra

 

Personel servisi ile seyahatin tüm rahatlığı
 
Masraf gösterilebilen hizmet faturası
 
Makul maliyete azami personel memnuniyeti
 
Artık işe gidip gelmek bir ''konu'' değil

Süreçler

Sizinle Tanışalım

 

Sayfasının sonundaki linki tıklayın. Birkaç özet bilgiyi ve irtibat numaranızı bizimle paylaşın. Bundan sonraki tüm süreçte size yardımcı olacak müşteri temsilciniz, sizinle irtibata geçecek ve sisteme kaydınızı sağlayacaktır. Şu anda, İstanbul’da Kağıthane ve Maslak bölgelerinde yer alan firmalara hizmet vermekteyiz. İş yeriniz bu bölgelerde olmasa da ön kayıt sürecini tamamlayın. Çünkü, 2018 sonuna kadarki hedefimiz, İstanbul’un %80’ini kapsamaktır. Kapsama alanını genişletirken bölgelerden gelen talepleri dikkate alacağız.

Dijital Deneyim Başlıyor

 

Ön kayıt sonrasında, müşteri temsilcinizin de desteğiyle Flexigo online platformuna şirketinizin ve servis kullanacak çalışanların kayıtları tamamlanır. Sonraki tüm süreç Flexigo üzerinden online olarak yönetilir. Personelin, evini sisteme işaretlemesinin ardından, sistem uygun rotaları belirleyip atamaları yapar ve bildirimleri iletir. Bu noktadan itibaren, personel servis hizmeti almanıza sadece birkaç hafta kalır. Bu sürece paralel olarak, teklif sunma ve Flexigo ile şirketiniz arasındaki sözleşme aşamaları da vakit kaybetmeden tamamlanacaktır.

Flexigo Öncesinde İşe Nasıl Gidip Geldiğinizi Artık Hatırlamadığınız Dönem

 

Artık, siz de büyük şirketlerin sağladığı kalitede personel servis hizmeti sunabilen bir firmasınız. Üstelik, Flexigo dijital deneyimiyle… Flexigo’nun sağladığı mali avantajlara ek olarak, firma çalışanları güvenilir ve konforlu şekilde işe gidip gelebiliyor. Tüm süreç Flexigo web ve mobil uygulamaları üzerinde transparan bir şekilde kolayca yönetiliyor. Kullanıcılar – süreçle ilgili sorun yaşanması durumunda- şikayetlerini Flexigo destek birimine mobil uygulama aracılığıyla iletip; en kısa sürede çözüme kavuşuyorlar.

 

 

Kullandığın Kadar Öde

 

Anlaşılan bölge bazlı koltuk fiyatları üzerinden her ay kullandığınız kadar ücret ödersiniz. Hizmeti kullanan personel, araçların geçmiş konum ve güzergâh bilgileri, duraklara uğrama saatleri, şirkete geliş ve şirketten ayrılma saatleri, araçlar ve sürücülerle ilgili evraklar, varsa ihlaller, şikayet ve talepler ile bunlara verilen cevapların tümü online ve transparan şekilde size sunulur. Taahhüt edilen hizmetle verilen hizmet arasında bir fark varsa gereken fiyat yansıtma ve düzeltmeleri de yapılır.

Faydaları

Şirketler

  • Yol masraflarının çalışanlara net maaşa yansıtılarak verilmesi durumunda, bu meblağ SGK ve gelir vergisine tabidir. Örneğin 200 TL'lik bu tür bir ödemenin brüt maliyeti 350 TL'yi bulabilmektedir. Oysa, Flexigo tarafından kesilen taşıma hizmet bedeli faturasını gider olarak gösterir ve kurumlar vergisinden düşerek %20 avantaj sağlarsınız. Örneğin, 350 TL'lik servis faturasının size net maliyeti kurumlar vergisi istisnasından sonra 280 TL olacaktır.
 
  • Şirketlerin başarısında doğru takımı kurmak ve bu takımın şirkete bağlılığını artırmak en önemli unsurlardan biridir. Flexigo sayesinde artık siz de personelinize servis hizmeti sağlayabilen bir firma olarak hem işe alımda hem de personel memnuniyeti açısından avantaj sağlarsınız.

 
  • Flexigo sayesinde çalışanlarınızın işe geliş ve işten ayrılma saatleri düzene gireceği gibi verimlilikleri de artar. Çünkü, işe yorularak değil dinlenerek gelirler. Akşama doğru, “Acaba bu akşam eve nasıl döneceğim?” stresini yaşamazlar.

 

Çalışanlar

  • Tek vesait ile rahat, konforlu ve dinlendirici yolculuk yapar. İster dinlenir ister çalışır. Özellikle kış aylarında, İstanbul koşullarında aksayan toplu taşıma ve olumsuz hava koşulları ile mücadele etmek zorunda kalmaz.
 
  • İşe gidiş-geliş saatleri düzene girer. Her gün yaşanan işe ya da eve geç kalma stresi sona erer. Flexigo dijital deneyimi ile servis aracınızı online takip edebilir, gecikmelerden haberdar olur, soğuk havalarda durakta beklemek zorunda kalmazsınız.
 
  • Flexigo paylaşımlı ulaşım sayesinde çalıştığınız binada ya da yan binadaki insanlarla sosyalleşme imkanı bulursunuz. Paylaşımlı kullanım hem sosyal, hem de çevrecidir. Her servis aracı, trafikten 4-5 aracı eksiltmektedir.

 

Mevcut Hizmet Alanları

İstanbul’un diğer bölgelerindeki ofislere de hizmet vermek için operasyonumuzu genişletiyoruz.
Size öncelik vermemiz için hemen bizimle irtibata geçin.

Paylaşımlı personel servis hizmetlerinden faydalanmaya başlamak için tıklayın

İster 1, ister 100+ kişilik bir şirket olun, Flexigo ile paylaşımlı personel servis hizmetinden koltuk bazlı faydalanabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular

Flexigo bir personel taşımacılık firması mı?

Hayır. Flexigo bir personel servis talep ve yönetim platformudur. Personel servisi kullanan firmaların bu süreci daha kolay ve etkin yönetmelerini sağlar. Personel servisi kullanımının operasyonel ve maliyet açısından mümkün olmadığı, daha az personeli olan firmalara da paylaşımlı kullanım ile maliyet ve yönetimsel avantaj sunarak bu hizmetle buluşturur. Kendi personel servis aracı yoktur. Bu alanda iş ortakları ve tedarikçileri vardır. Paylaşımlı kullanımda sizin gerek sözleşme gerek operasyon gerekse fatura açısından tek muhatabınız Flexigo olacaktır.

Fiyatlandırma nasıl yapılıyor?

Fiyatlandırma koltuk bazında aylık olarak yapılır. Fiyatı etkileyen ana faktörler, mesafe, şirket bazındaki kullanıcı adediniz ve kullanım taahhüt sürenizdir. Her durumda, danışmanlarımız size şu anki alternatiflerinize göre konfor, güvenlik ve mali açıdan daha avantajlı bir hizmet paketi sunacaktır. Daha fazla bilgi için bizimle irtibata geçmeniz yeterli.

Personel sayımız azalır ya da personellerin ev dağılımı değişirse ne olacak?

Bu durumlarda tek yapmanız gereken size açılan online portal üzerinden değişiklikleri sisteme tanımlamanız.  Geriye kalan tüm işlemler Felxigo operasyon ekibi tarafından halledilir ve ev yeri değişen ya da yeni giren personele hangi servise nereden bineceği bilgisi mobil uygulama üzerinden iletilir.

Servise çok yürünecek mi? Seyahat uzun sürecek mi?

Paylaşımlı modelin ana hedefi insanların evlerinden servis duraklarına az yürümelerini ve serviste mümkün olan en az süreyi geçirerek ev ya da işlerine ulaşımı sağlamaktır. Bunun için, duraklara olan yürüme mesafesini ve “seyahat süresi konfor skorunu” (arabayla seyahat süresi / serviste geçirilen süre) her daim en iyi seviyede tutmak için çalışıyoruz. Yürüme mesafesinin ve servis seyahat sürelerinin planlanan ve gerçekleşen değerleri, Flexigo sistemi üzerinden sizlerle her zaman paylaşılır. Flexigo’da tüm süreçler şeffaftır.